onsdag 21. oktober 2009

Norsken og jeg

Norsken og jeg? Hm, ja. Kan vel begynne med å si at jeg har blogget før, men at det var ingen stor suksess. Tror egentlig det skal bli en utfordring å skrive blogg i norsk-timene og få oppgaver om det, siden når jeg blogget, så blogget jeg om akkurat det som falt meg inn. Så jeg har ikke så mye å skrive om "Norsken og jeg".
Men det første jeg tenker på når jeg tenker mitt forhold til språket norsk er norsk musikk og litteratur. Syns norsk musikk er undervurdert! Folk spør meg hvorfor jeg hører på
Big Bang , for de er jo norske, og amerikansk og britisk musikk er jo så mye bedre. Men hallo. Vi må være stolte!

1 kommentar:

  1. Halo ja.

    Om norsk musikk er bra eller ikke er vel noe å diskutere. Det avhenger vel egentlig veldig av hva slags musikksmak du har men men.. :)

    SvarSlett